9 Mayıs 2013 Perşembe

Tanıtım Yazısı Nedir ? İncelikleri Nedir ?


Merhaba arkadaşlar bu makalemde tanıtım yazısı nedir ne değildir bunu sizlere açıklayacağım..Öncelikle tanıtım yazısının tanımından başlayalım.Tanıtım yazısı belirli bir siteyi başka bir sitede tanıtan makalelelerdir.Bu makalelerin içinde genellikle tanıtılan sitenin linkleri bulunur.

Peki bu tanıtım yazıları nasıl olmalıdır ? İnceliklerini hemen sıralayalım.


  • Kesinlikle özgün olmalıdırlar.Eğer sitenizi tanıtıyorsanız arama motorlarının gözünde özgün içerikle tanıtmaya çalışmalısınız.Google ve Yandex gibi arama motoları özgün içerik konusunda çok hassaslar.
  • Bu tanıtım yazıları içinde kesinlikle tanıtılacak sitenin linki bulunmalıdır fakat aşırıya kaçınılmamalıdır.Tanıtım yazısının her yerini link ile doldurursanız bu size yarardan çok zarar sağlayacaktır.Siteniz için dofollow olarak 3 link yeterlidir.
  • Tanıtım yazılarınızda 1 veya 2 adet resim kullanırsanız bu sizin yararınıza olur.Hem okuyucuların dikkatini çeker hemde arama motorlarının.
  • Tantıım yazısı verilecek site iyice incelenmeli alexa , pagerank , google indexi ve hiti yönünden iyi değerlendirilmelidir.Bu 5 şık çok önemlidir.
Örnek bir tanıtım yazısına bakmak isterseniz daha önceden paylaşmıştım : Webmaster forumu ve hosting firmaları hakkındaki fikirlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder