20 Mayıs 2013 Pazartesi

Sahte Telefon Tuzakları


Telefonlar artık hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiş bulunmakta.Teknolojinin kendisini yenilemesiyle telefon çeşitlerindede artış görülmekte.Çağımızda telefon denince akla şüpesizki modern bir araç geliyor.

O çok bildiğimiz markalar ; Apple , Samsung , Nokia her geçen gün daha fazla telefon çeşitini önümüze sürüyor.Fakat dikkat!

Bu gün Facebook'ta rasladığım bir olayı analtmak istiyorum size.Her Facebook kullanıcısı gibi bende profilimde dolaşırken yanda çıkan reklamlardan biri dikkatimi çekti.Reklamda "Samsung Galaxy S3 179TL" yazıyordu.Eee tabi meraklandım direk atladım reklama tıkladım.

Tabiri caizse büyük markaların websitelerine göre karşıma "dandik" bir websitesi geldi.Merakla telefonun özelliklerini okumaya başladım.Adeta şok oldum desem yeridir. Buyrun telefonun özellikleri

  • 3.2 Magapiksel Kamera
  • İnternet Bağlantısı
  • Java İşletim Sistemi
  • Radyo
  • Hafıza Kartı Desteği
  • Hızlı ve Kolay Mesajlaşabilme Özelliği
Allah için bunlar ne böyle.Bildiğniz telefonun kopyasını satıyorsunuz.Görünümü aynı diye adıda mı aynı olmak zorunda ? Bir de ad bulmuşlar "Replika" diye.Adamlar samsung E250'nin özelliklerini tamamen alıp Galaxy S3 görünümde birleştirmişler ve insanlara Orjinal Galaxy S3 diye satıyorlar.Sadece Galaxy S3 için değil İphone 5 içinde geçerli.Üstelik bunu yapan binlece internet sitesi var.

Kıssadan hisse siz siz olun telefon alacaksanız bilindik alış-veriş sitelerinden alın.Yoksa üzülen siz olursunuz.

2 yorum:

  1. İyi bir bilgilendirme aslında bu tuzaklara çok düşen oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Sahte telefonları anlamak için
    Özellikleri incelemesi hakkında bilgi olursa sıkıntı yaşanmaz ...

    YanıtlaSil